From 9cc8ef700ceb9ef9e18ac5920553fd18dcbdf3ec Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: "Alexander S. Aganichev" Date: Fri, 30 Mar 2001 18:44:19 +0000 Subject: [PATCH] Cleanup --- goldlib/gcfg/gs_opus.h | 56 ------------------------------------------ 1 file changed, 56 deletions(-) diff --git a/goldlib/gcfg/gs_opus.h b/goldlib/gcfg/gs_opus.h index 650b563..b4315a6 100644 --- a/goldlib/gcfg/gs_opus.h +++ b/goldlib/gcfg/gs_opus.h @@ -132,28 +132,6 @@ typedef struct { #ifndef begin # define begin { # define end } -//# define true (-1) -# define false 0 -# define Procedure void -# define shl << -# define shr >> -# define xor ^ -# define and && -# define or || -# define not ! -# define mod % - typedef unsigned Bit; - typedef unsigned char const * const STRING; -# define fallthrough /* ... for use in switch statements for clarity. */ -#endif - - -#ifndef max -#define max(a,b) ((a)>(b)?(a):(b)) -#endif - -#ifndef min -#define min(a,b) ((a)<=(b)?(a):(b)) #endif @@ -1266,40 +1244,6 @@ struct _Hello /* */ /*--------------------------------------------------------------------------*/ -/*--------------------------------------------------------------------------*/ -/* LEGIBLE SECTION. Definitions to make "C" look like a real language. */ -/*--------------------------------------------------------------------------*/ - -#ifndef begin -# define begin { -# define end } -# define true (-1) -# define false 0 -# define Procedure void -# define shl << -# define shr >> -# define xor ^ -# define and && -# define or || -# define not ! -# define mod % - typedef unsigned Bit; - typedef unsigned short word; - typedef unsigned char byte; - typedef unsigned char const * const STRING; -# define fallthrough /* ... for use in switch statements for clarity. */ -#endif - - -#ifndef max -#define max(a,b) ((a)>(b)?(a):(b)) -#endif - -#ifndef min -#define min(a,b) ((a)<=(b)?(a):(b)) -#endif - - /*--------------------------------------------------------------------------*/ /* Structure for SYSMSG.DAT */ /* A single-file message area database */